|
|
1 |
ارائه تخفیف به بیماران بی بضاعت |
2 |
ارائه آمار تخفیفات به مدیریت محترم مرکز و معاونت محترم درمان |
3 |
مکاتبه با سازمانهای بیمه گر در خصوص بیمه افراد فاقد بیمه بستری شده در مرکز |
4 |
مکاتبه با دادسرا در خصوص بیماران ارجاعی از دادسرا |
5 |
مکاتبه با کلانتری در خصوص بیماران ارجاعی از آن مرکز |
6 |
مکاتبه با سازمان زندانها در خصوص بیمران ارجاع داده شده از زندان |
7 |
مکاتبه با بهزیستی در خصوص بیماران تحت حمایت آن سازمان |
8 |
مکاتبه با بهزیستی در خصوص تحت پوشش قرار دادن و لزوما پذیرش بیماران واجد شرایط در مراکز نگهداری |
9 |
مکاتبه با کمیته امداد در خصوص بیماران تحت حمایت آن نهاد حمایتی |
10 |
مکاتبه با کمیته امداد امام خمینی در خصوص تحت حمایت قرار دادن بیماران بی بضاعت |
11 |
مکاتبه با کمیساریای عالی بین الملل در خصوص بیماران اتباع خارجی بستری در مرکز |
12 |
ارتباط با استانداری و هلال احمر |
13 |
استخراج اسامی و شماره تلفن های بیماران اسکیزو فرن و دو قطبی از پرونده ها جهت دعوت آموزش خانواده |
14 |
تماس با خانواده بیماران جهت دعوت به شرکت در کلاسهای آموزش خانواده |
15 |
انجام مصاحبه با بیماران بستری فاقد اطلاعات سجلی |
16 |
مکاتبه با سازمان ثبت احوال جهت تایید هویت بیماران فاقد مدارک شناسایی |
17 |
تهیه صورتجلسه در خصوص برخی تخفیفات با مبالغ بالا |
18 |
برقراری ارتباط میان تیم پزشکی و خانواده بیماران
و سایر امور محوله ... |