• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ 
  • کد خبر : ۹۸۷۴
جلسه مرجعیت علمی در دانشگاه علوم پزشكی قزوین برگزار شد

جلسه ارائه گزارش برنامه راهبردی مرجعیت علمی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در روز 13 دی ماه 1400 با حضور دکتر عبداله دیدبان، سرپرست دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و همچنین رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، رئیس دانشکده بهداشت و پیراپزشکی و برخی از سرگروه های حوزه های رسالت دانشگاه، به منظور حمایت طلبی از پروژه "برنامه­ریزی، تمهید راهبردی و پایش نیل به مرجعیت علمی در دانشگاه" در جهت  تلاش ها و اقدامات انجام شده قبلی، فعلی و آتی برای تداوم این حرکت ملی برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر اویسی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در خصوص نحوه انتخاب حوزه­های تمایز رسالت دانشگاه و راهبرد های پیش رو برای نیل به مرجعیت علمی دانشگاه توضیحاتی را ارائه و اضافه کرد: این برنامه در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و ارائه حمایت‌های ویژه از این افراد، کشور را به سمت مرجعیت علمی در منطقه و جهان سوق دهد. بهره­­مندی از توانمندی­های دانشگاه­­ها، فرصت مناسبی برای توسعه منطقه و کشور محسوب می­گردد، بدین لحاظ ضرورت دارد برجسته­­ترین توانمندی­­ها و موفقیت­­های هر دانشگاه به مجامع علمی معرفی شود. لذا دانشگا­ه علوم پزشکی قزوین برای رقابت با دیگر دانشگاه­ها باید بیش از گذشته تلاش نموده تا بین منابع، ظرفیت ها و اهداف خود ارتباط مستحکم تری ایجاد نماید. وی همچنین در خصوص لزوم اجرا و پیگیری برنامه راهبردی نیل به مرجعیت علمی توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه 4 سرگروه از حیطه های مرجعیت علمی دانشگاه، در خصوص رسالت و چشم انداز، اهداف، ذینفعان ، استراتژی و برنامه های مربوط به حوزه های خود توضیحاتی را برای حضار بیان نموده و به سوالات مربوطه پاسخ دادند.

گفتنی است این نشست در سالن جلسات دانشکده پرستاری و مامایی برگزار گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0